Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección e Realización | Código | 616G02005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e comprender o fluxo de traballo nunha produción de animación ou nun videoxogo desde o apartado da dirección. | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A10 A20 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
Coñecer os recursos materiais e humanos precisos para a dirección de proxectos de animación e de videoxogo. | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A10 A20 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C3 C4 |
Entender e poñer en práctica as artes da dirección e a realización | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A20 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |