Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Debuxo de Arquitectura | Código | 630G02002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A1 A2 A3 A4 A5 A63 B1 B4 B5 B6 B7 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Realizarase unha PROBA OBXECTIVA final na que se esixe unha cualificación mínima de 5 en cada unha das partes da materia. | 40 |
Sesión maxistral | A1 A2 A3 A4 A5 A63 B1 B4 B5 B6 B7 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Como xa se indicou a teoría desta materia está enfocada á súa práctica. É por iso que, aínda que aparece este ítem no apartado de avaliación, non se valora independentemente e, por tanto, non computa na avaliación. | 0 |
Obradoiro | A1 A2 A3 A4 A5 A63 B1 B4 B5 B6 B7 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | En virtude das medidas de adaptación estipuladas nas Instrucións do 1 de xullo de 2021 da Secretaria Xeral de Universidades, para a cualificación final do TALLER utilízase un sistema de avaliación continua. O peso de cada traballo a realizar para cada unha das partes será fixado ao principio do cuadrimestre polo profesorado. Para aprobar o taller é preciso aprobar cada unha dos seus partes. A nota do Taller obterase aplicando os criterios expostos na presentación do cuadrimestre polo profesorado de cada grupo, valorando de forma ponderada o nivel gráfico final alcanzado polo alumnado en cada unha das partes. |
60 |
Observacións avaliación | |||
<p align="justify"><table class="MsoNormalTable" width="600" cellspacing="1" cellpadding="0" border="0"><tbody><tr><td>
<p>1. Asistencia:</p> <div align="justify"><ul> asistencia por debajo del 80% supondrá la consideración del alumno como no presentado. El 20% de faltas de asistencia es el porcentaje que da cobertura a los imponderables que podemos considerar como habituales.</p> <p>2. Entregas de trabajos:</p> <div align="justify"><ul> acuerdo a la normativa vigente, la no entrega de un trabajo en la fecha establecida para ello, implicará la calificación de no presentado. <div align="justify"><ul> en el taller se recogerán en las fechas señaladas en el calendario de la asignatura que se propone el día de la presentación. Todas las entregas son inaplazables y cualquier cambio deberá ser consensuado entre los alumnos y el profesorado. <div align="justify"><ul> dedicación a tiempo parcial o de modalidades específicas de aprendizaje y apoyo a la diversidad, deberá entregar los trabajos en su plazo. De resultar imposible lo anterior, y previa justificación, deberá acordar previamente con el profesorado una nueva fecha para la entrega o para la realización del ejercicio de control o examen en su caso. <div align="justify"><ul> cualquiera de las dos oportunidades oficiales del curso es requisito imprescindible haber realizado todo el trabajo propuesto con el nivel mínimo de documentación y contenidos mínimos establecidos y la adecuada tutela del profesor. En caso contrario el alumno será considerado no presentado. <div align="justify"><ul> solo será considerada efectiva si el profesor ha tenido constancia del rendimiento de los alumnos en los trabajos realizados durante el tiempo presencial de la asignatura y si dicho rendimiento es concordante con el trabajo realizado durante el tiempo no presencial. <p>3. Segunda oportunidad de julio:</p> <div align="justify"><ul> asignatura en la primera oportunidad están obligados a presentar, para poder ser evaluados en la segunda oportunidad, todos los trabajos y/o dibujos que no hayan entregado en la primera oportunidad. <div align="justify"><ul> la realización de nuevos trabajos propuestos a principios del segundo cuatrimestre. El fin de estos trabajos es que los alumnos los puedan ir desarrollando, y puedan ser tutelados de manera efectiva, a lo largo del 2º cuatrimestre. Estos trabajos se entregarán el día del examen de la segunda oportunidad. <div align="justify"><ul> únicamente en la segunda oportunidad de julio estarán especialmente obligados a la realización de todo el trabajo solicitado durante el curso y en especial al cumplimiento de lo referente a la tutela de los trabajos propuestos. <p>4. Tutorías:</p> <div align="justify"><ul> asignatura tiene la atención personalizada, esta se realizará siempre solicitando cita previa mediante correo electrónico, con el objetivo de optimizar su organización. Esta actividad académica se desarrollará por el profesorado, de forma individual o en pequeño grupo, y podrá ser presencial o virtual (por Teams) a elección de cada profesor/a. Esto también será de aplicación al alumnado con reconocimiento de dedicación a tiempo parcial. <p>5. Alumnos de programas de movilidad</p><div align="justify"><ul> La docencia a alumnos de programas de movilidad se adaptará ajustando las condiciones de los trabajos propuestos para el resto del alumnado. Para estos alumnos también se adaptarán las pruebas y exámenes de evaluación de ser preciso a juicio del profesor/a. esta una materia en la que el taller es la metodología fundamental. No obstante, el profesorado si lo estima oportuno podrá eximir de asistencia al alumnado que tenga reconocimiento de dedicación a tiempo parcial, con dicha dispensa aunque, en cualquier caso, se deberá cumplir todo lo relativo a la entrega de trabajos y tutorías. detección de plagio, así como la realización fraudulenta de pruebas o actividades de evaluación, una vez comprobada, implicará directamente la calificación de suspenso “0” en la materia en la convocatoria correspondiente, invalidando así cualquier calificación obtenida en todas las actividades de evaluación de cara a la convocatoria extraordinaria.1. Asistencia:<br /><br /> A asistencia é obrigatoria. Unha asistencia por baixo do 80% suporá a consideración do alumno como non presentado. O 20% de faltas de asistencia é a porcentaxe que dá cobertura aos imponderables que podemos considerar como habituais.<br /><br />2. Entregas de traballos:<br /><br /> Salvo causa debidamente xustificada de acordo á normativa vixente, a non entrega dun traballo na data establecida para iso, implicará a cualificación de non presentado.<br /><br /> Todos os traballos e debuxos realizados no taller recolleranse nas datas sinaladas no calendario da materia que se propón o día da presentación. Todas as entregas son inaprazables e calquera cambio deberá ser acordado entre os alumnos e o profesorado.<br /><br /> O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial ou de modalidades específicas de aprendizaxe e apoio á diversidade, deberá entregar os traballos no seu prazo. De resultar imposible o anterior, e previa xustificación, deberá acordar previamente co profesorado unha nova data para a entrega ou para a realización do exercicio de control ou exame no seu caso.<br /><br /> Para superar a materia, en calquera das dúas oportunidades oficiais do curso é requisito imprescindible realizar todo o traballo proposto co nivel mínimo de documentación e contidos mínimos establecidos e a adecuada tutela do profesor. En caso contrario o alumno será considerado non presentado.<br /><br /> A tutela dos traballos propostos, só será considerada efectiva se o profesor tivo constancia do rendemento dos alumnos nos traballos realizados durante o tempo presencial da materia e se devandito rendemento é concordante co traballo realizado durante o tempo non presencial.<br /><br />3. Segunda oportunidade de xullo:<br /><br /> Os alumnos que non superasen a materia na primeira oportunidade están obrigados a presentar, para poder ser avaliados na segunda oportunidade, todos os traballos e/ou debuxos que non entregasen na primeira oportunidade.<br /><br /> Ademais, os profesores poderán esixir a realización de novos traballos propostos a principios do segundo cuadrimestre. O fin destes traballos é que os alumnos os poidan ir desenvolvendo, e poidan ser tutelados de maneira efectiva, ao longo do 2º cuadrimestre. Estes traballos entregaranse o día do exame da segunda oportunidade.<br /><br /> Os alumnos que se presenten unicamente na segunda oportunidade de xullo estarán especialmente obrigados á realización de todo o traballo solicitado durante o curso e en especial ao cumprimento do referente á tutela dos traballos propostos.<br /><br />4. Tutorías:<br /><br /> Dada a importancia que para esta materia ten a atención personalizada, esta realizarase sempre solicitando cita previa mediante correo electrónico, co obxectivo de optimizar a súa organización. Esta actividade académica desenvolverase polo profesorado, de forma individual ou en pequeno grupo, e poderá ser presencial ou virtual (por Teams) a elección de cada profesor/a. Isto tamén será de aplicación ao alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial.<br /><br />5. Alumnos de programas de mobilidade<br /><br /> A docencia a alumnos de programas de mobilidade adaptarase axustando as condicións dos traballos propostos para o resto do alumnado. Para estes alumnos tamén se adaptarán as probas e exames de avaliación de ser preciso a xuízo do profesor/a. <br /><br />6. Dispensa académica de exención de asistencia:<br /><br /> Non se contempla dispénsaa académica de exención de asistencia por ser esta unha materia na que o taller é a metodoloxía fundamental. No entanto, o profesorado se o estima oportuno poderá eximir de asistencia ao alumnado que teña recoñecemento de dedicación a tempo parcial, con dita dispensa aínda que, en calquera caso, deberase cumprir todo o relativo á entrega de traballos e tutorías.<br /><br />7. Plaxio<br /><br /> A detección de plaxio, así como a realización fraudulenta de probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de face á convocatoria extraordinaria. {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:2; mso-generic-font-family:decorative; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 268435456 0 0 -2147483648 0;}@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;}@font-face {font-family:DengXian; panose-1:2 1 6 0 3 1 1 1 1 1; mso-font-alt:??; mso-font-charset:134; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610612033 953122042 22 0 262159 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536859905 -1073732485 9 0 511 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1593833729 1073750107 16 0 415 0;}@font-face {font-family:"@DengXian"; panose-1:2 1 6 0 3 1 1 1 1 1; mso-font-charset:134; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610612033 953122042 22 0 262159 0;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:DengXian; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:ES;}p {mso-style-priority:99; mso-margin-top-alt:auto; margin-right:0cm; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:DengXian; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}ol {margin-bottom:0cm;}ul {margin-bottom:0c</style></div><p align="justify"><style>@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870145 1107305727 0 0 415 0;}@font-face {font-family:DengXian; panose-1:2 1 6 0 3 1 1 1 1 1; mso-font-alt:??; mso-font-charset:134; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610612033 953122042 22 0 262159 0;}@font-face {font-family:"@DengXian"; panose-1:2 1 6 0 3 1 1 1 1 1; mso-font-charset:134; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610612033 953122042 22 0 262159 0;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:DengXian; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:ES;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; mso-fareast-language:ES;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}</style></p></td></tr></tbody></table></p> |