Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Sesións expositivas que pretenden achegar ao alumno o coñecemento de diversos sistemas construtivos (sistemas de partición interior, comunicación vertical, revestimentos e acabados interiores e exteriores). Explicaranse os requisitos normativos para escoller o sistema construtivo axeitado para cada situación (prestación). Analizarase cada sistema para coñecer cómo prescribir as solucións construtivas, a súa reparación e mantemento, así como estimar o seu custo, sempre en consonancia co resto de aspectos do proxecto arquitectónico.

Facilitarase unha documentación de referencia que permita ao alumnado dotarse de recursos bibliográficos cos que se poida manexar con comodidade. Non se busca un coñecemento memorístico dos contidos, senón un coñecemento intelixente da materia. Coñecementos nos que a docencia a través da exposición dos erros cometidos en diferentes traballos xoga un aspecto fundamental, sobre todo cando é posible acompañalos de imaxes que, polo seu valor didáctico, permitan valorar ao alumno a importancia das decisións tomadas.

Dentro da plataforma Moodle, o alumnado terá acceso ás leccións da materia, así como a diversa documentación complementaria e de apoio.

Valorase mediante uhna proba obxetiva e varias de respuestas múltiples.
Proba obxectiva Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son correctas ou non. Constitúe un instrumento de medida, elaborado con rigor, que permite avaliar coñecementos, habilidades, habilidades, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É aplicable tanto para a avaliación diagnóstica como formativa e aditiva.

A proba obxectiva presencial na aula busca comprobar a aplicación dos coñecementos adquiridos na materia, as competencias adquiridas polo relator, con apoio documental de libros e notas propias, sobre un caso práctico. Esta proba poderá completarse co recoñecemento, identificación e especificación de diferentes materiais expostos ao alumno/a. A avaliación farase no conxunto da proba.
Proba de resposta múltiple Proba obxectiva que consiste en formular unha pregunta en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións de resposta ou alternativas que aporten posibles solucións, das que só unha delas é válida.

Co fin de favorecer a aprendizaxe e a avaliación continua, realizaranse catro probas obrigatorias sobre as distintas temáticas. Estas probas realizaranse dentro da plataforma de teledocencia Moodle da UDC.
Obradoiro Dentro da metodoloxía de Obradoiro, enmárcanse as dúas modalidades propostas no Plan de Estudos: o OBRADOIRO DE ARQUITECTURA e o OBRADOIRO DE ASIGNATURA.

OBRADOIRO DE ARQUITECTURA. Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se introducen coñecementos de diversas materias, sempre arredor dun proxecto arquitectónico, onde se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, resolución de problemas, prácticas guiadas, etc.)a través das que o alumnado desenvolve tarefas prácticas sobre unha temática concreta, co apoio e supervisión do profesorado das materias implicadas.

No obradoiro de arquitectura desenvólvese o traballo (común) consensuado polas distintas materias que forman parte do devandito obradoiro e, polo tanto, tamén a parte correspondente á materia de Construción. O contido a desenvolver nesta parte especificase na documentación que se entrega ao alumnado ao comezo do curso.

OBRADOIRO DE ASIGNATURA. Modalidade formativa orientada á aplicación das aprendizaxes, sempre en torno a un proxecto arquitectónico, na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, resolución de problemas, probas obxectivas, prácticas guiadas, etc.) mediante a que o alumnado desenvolva tarefas sobre un tema concreto, co apoio e supervisión do profesorado da materia.

No obradoiro da asignatura enmárcanse e valoran os diferentes traballos que se plantean dentro da materia e que se desenvolven paralelamente ao traballo específico do obradoiro de arquitectura.

Os traballos de ambos obradoiros baséanse na realización de prácticas, nas que o alumnado atopa unha identificación inmediata entre as ideas compositivas e a súa materialización construtiva, aplicando os coñecementos teóricos das clases maxistrais.

As prácticas desenvólvense e corrixen durante as sesións interactivas (clases prácticas da materia e obradoiro).

Nas sesións interactivas tamén se presentan exercicios de cursos anteriores que explican e detallan o contido de cada parte, servindo de apoio ás clases do obradoiro.

A valoración dos traballos do obradoiro de arquitectura e do obradoiro de asignatura ponderarase segundo as esixencias de cada unha das obras. Tal ponderación especificarase, ao comezo do cuadrimestre, na programación do curso que se entregará ao alumnado.

Poderanse realizar entregas parciais obrigatorias.

O control das prácticas realízase de forma persoal con correccións e mediante a exposición de exercicios do alumnado diante da clase, provocando o debate ao seu redor.

Os traballos entregaranse por Moodle e tamen impresos no caso de que o docente así o solicite.
Traballos tutelados O alumnado, de forma voluntaria, individual ou en grupo (máximo 3 persoas), baixo a tutela do profesorado da materia, poderá participar nos concursos de alumnos que se propoñan ou suxiran durante o curso.

No caso de participar, obterán un punto, que se sumará á cualificación da proba obxectiva -exame teórico-, sempre que se supere dita proba. Os integrantes do equipo gañador da fase local obterán 2 puntos.

IMPORTANTE: Para a obtención dos puntos, o alumnado deberá presentar a documentación mínima esixida nas bases do concurso, así como ter sido obxecto de supervisión por algún dos docentes da materia.

Nota. As horas destinadas ao traballo tutelado, sinaladas na planificación da materia, poderán ser compensadas coas asignadas ao taller.
Eventos científicos e/ou divulgativos Actividades que impliquen asistencia e/ou participación do alumnado en actos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de afondar nos coñecementos sobre temas de estudo relacionados co tema.