Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Manobra I | Código | 631G01207 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A59 B31 B40 C18 C19 C22 C27 C28 C31 | Será necesario como mínimo un 80% de asistencia ás clases de docencia expositiva para ter dereito á avaliación continua. | 0 |
Proba obxectiva | B31 B40 C15 C19 C22 C27 C28 C31 | Durante o curso realizaranse unha serie de probas que poden combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/o de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. | 20 |
Aprendizaxe colaborativa | A59 B31 B40 B45 C15 C19 C22 C28 | Ao comezo do cuadrimestre estableceranse grupos reducidos e estes realizarán un traballo cuxo tema e data de entrega será indicado polos/as profesores/as. O traballo será exposto en clase nunha presentación oral e será avaliado atendendo a unha rúbrica, cualificándose sobre 10 puntos, sendo necesario alcanzar polo menos un 5/10 para que conte na nota final. | 10 |
Obradoiro | A59 B31 B40 B45 C15 C22 C28 C31 | Será necesario como mínimo un 80% de asistencia ás clases de docencia interactiva para ter dereito á avaliación continua. | 0 |
Proba mixta | A59 B31 B40 B53 C15 C18 C19 C22 C27 C28 C31 | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
70 |
Observacións avaliación | |||
Dereito a Avaliación Continua (AC). Para ter o dereito a AC, será necesario como mínimo un 80%da asistencia ás clases presenciais, xa sexa de docencia expositiva como deinteractiva. Cualificación final EC = (0,7*Media Probas mixtas) + (0,2*Media Probas obxectivas) + (0,1*Nota traballo colaborativo) O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia (segundo establézase na correspondente normativa da UdC), poderá acollerse á AC sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais. Para iso, estes/as alumnos/as informarán debidamente o profesor, ao principio do curso, da devandita situación de dispensa académica e así como da súa dispoñibilidade horaria de asistencia. Os/as profesores/as acordarán individualmente con este alumnado metodoloxías para compensar a non asistencia ás clases presenciais e a súa correspondente avaliación. Probas mixtas. Durante a AC realizaranse unha ou varias probas mixtas sobre os temas do contido da materia. A nota final da proba mixta será a media das diferentes probas mixtas que se poidan desenvolver durante o curso, pero para que estas probas fagan media entre se será necesario unha nota mínima de 4 en cada unha. Tanto se se realizan varias probas mixtas ou soamente realízase unha, a media daquelas, ou a nota desta, será o 70% da cualificación da AC. Aqueles/as alumnos/as que non alcanzasen o 4 nalgunha proba mixta, pero teñan a totalidade do resto de actividades de avaliación superadas, poderán recuperar esa proba mixta na proba de maio. Probas obxectivas. O 20% da cualificación obtense da media das probas Traballo O 10% restante dependerá da cualificación obtida no traballo Proba eliminatoria de Realizarase unha proba para demostrar o coñecemento dos nós Convocatorias O alumnado que non supere a AC (asistencia mínima e A avaliación destas convocatorias consistirá nunha proba A proba de maio dividirase en bloques que cubran os mesmos A cualificación final desta convocatoria será a nota desta A 2ª convocatoria abarcará a totalidade dos contidos da Como na AC, para aprobar a materia, os/as alumnos/as que non Comportamento ético. Se durante a realización dunha proba de avaliación os |