Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Electrónica Analóxica | Código | 631G03031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas a través de TIC | A18 A24 A25 A26 A81 A91 A100 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 B17 C1 C3 C7 C8 C9 | Valorarase o traballo realizado polo alumno en cada unha das sesións. Os alumnos con dedicación a tempo parcial ou con dispensa académica de exención de docencia terán a opción de realizar un exame de prácticas TIC ao finalizar o curso. | 10 |
Proba mixta | A81 A91 A100 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B11 B14 B15 B16 B17 C1 C3 C8 C9 | Consistirá en dous partes de exame teórico e resolución de problemas sobre os contidos expostos ao longo do curso durante as sesións maxistrais, valorándose a comprensión dos devanditos contidos, e a súa aplicación á resolución de problemas. | 60 |
Prácticas de laboratorio | A11 A18 A20 A23 A24 A25 A26 A91 A100 B4 B8 B10 B14 C1 C7 C8 C9 | Valorarase o traballo realizado polo alumno en cada unha das sesións. Os alumnos con dedicación a tempo parcial ou con dispensa académica de exención de docencia terán a opción de realizar un exame de prácticas de laboratorio ao finalizar o curso. | 10 |
Solución de problemas | B2 B6 B7 B9 B15 | Consistirá na avaliación de resolución de problemas a través dun conxunto de tests. | 20 |
Observacións avaliación | |||
A proba mixta e os tests de resolución de problemas constitúen o 80% Descrición da avaliación e distribución de puntos. PRIMEIRA OPORTUNIDADEA) PROBA MIXTA:
B) RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS:
C) PRÁCTICAS DE LABORATORIO/TIC:
NOTA FINAL: se Fraude académica na realización de probas ou actividades de avaliación:a Manterase O alumnado matriculado a tempo parcial ou Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-III/6 do Código STCW, e recolleito no Sistema de Garantía de Calidade, teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación. |