Seminario |
A18 A19 A24 A25 B2 B7 B9 B10 C6 |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. |
5 |
Estudo de casos |
A25 B2 B7 B9 |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
15 |
O
alumnado que, tendo recoñecida a condición de estudante a tempo parcial, teña
solicitado no Decanato a dispensa académica mantense o mesmo criterio que
para os estudantes que estean a tempo completo. a.
Para a primeira oportunidade con respeito os criterios e actividades de
avaliación para este alumnado, teranse en conta a distribución das
cualificacións para cada unha das metodoloxías reseñadas anteriormente, cunha
porcentaxe dun 20% de dispensa da asistencia. b.
Para a segunda oportunidade os criterios de avaliación para este alumnado centraranse únicamente nos resultados da proba mixta (obxectiva e
preguntas cortas. Puntuación sobre 10), coas excepcións aprobadas polos docentes da
asignatura.
|