Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención Familiar na Discapacidade | Código | 651516013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Proba de resposta múltiple | O exame é tipo test con 30 preguntas 3 tres alternativas de resposta na que so unha é a resposta correcta. Restan errores, de modo que, cada dous errores quitan un acerto. |
Simulación | O alumnado fará distintas escenificacións de casos propostos por eles/elas e outros propostos pola docente. Se avaliará o seu desempeño como profesionais e como clientes. Ademáis, contarán con exemplos de simulacións na plataforma Moodle. En Moodle, igualmente, se inclúe la rúbrica de avaliación do desempeño como profesionais y como membros de unha familia. |
Discusión dirixida | Realizarán as lecturas correspondentes á asignatura e que se indican no calendario que se proporciona ó comezar o cuadrimestre. Na clase, se debatirán ideas e conceptos relacionados coas lecturas e se proporcionarán oportunidades de interacción virtual. |
Lecturas | Se proporciona a referencia de libros e artículos ou documentos e se indica qué día da semana deberán leelos e se exporán e debatirán na uala. Para a elaboración do portafolio e para a realización do exame, también deberán realizar lecturas. |
Portafolios do alumno | O portafolios contén o traballo grupal centrado na intervención familiar. |
Sesión maxistral | As sesións maxistrales abordarán os contenidos da materia para os que antes o alumnado deberá ter lido o indicado na programación da asignatura. |
Actividades iniciais | As actividades iniciais se dedican a introducir a asignatura e a explorar as áreas que desexe trabajar o alumnado en xogos de roles, así como as súas áreas de interés dentro da asignatura, as súas expectativas e os seus coñecementos previos. |