Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Lectura e novas tecnoloxías | Código | 652438020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Procesos lectores e a súa avaliación | |
2. Recursos para preparar a aprendizaxe da lecto-escritura | |
2.1. Aportacións das TIC á lecto-escritura | 2.1.1. A avaliación informatizada 2.1.2. Recursos web para a aprendizaxe e o ensino da lectoescritura 2.1.3. Utilidade dos sistemas de recoñecemento de voz |
2.2. Avaliación e desenvolvemento das competencias lingüísticas iniciais | 2.2.1. Linguaxe Oral, linguaxe escrita: avaliación (LolEva) 2.2.2. Propiedades psicométricas |
3.- Aplicación das TIC para o tratamento das dificultades de aprendizaxe | |
3.1. Mulimedia e intervención | 3.1.1. Recursos web para a intervención sobre as dificultades de lecto-escritura 3.1.2. M.I.L e Gliffing |
3.2. SMS e dificultades de lecto-escritura | 3.2.1. SMS e comprensión lectora 3.2.2. SMS e dificultades de escritura 3.2.3. A intervención a través das abreviaturas con base homófona |
4. Plataformas e sistemas para a avaliación e medida dos procesos que interveñen na lectura | 4.1. P.E.B.L. 4.2. Movimientos oculares e lectura |