Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Prácticum | Código | 652534008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Eventos científicos e/ou divulgativos | A1 A2 A10 B9 C2 C7 | Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de profundar no coñecemento de temas de estudo relacionados coa materia. Estas actividades proporcionan ao alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudo. | 10 |
Saídas de campo | A7 A15 B2 B12 C1 C3 C5 | Refírese ao período de asistencia ao centro onde se realizarán as prácticas. Precísase a avaliación positiva do titor/a do centro para poder pasar á segunda fase da avaliación. | 45 |
Traballos tutelados | A9 B5 C6 C11 | Metodoloxía diseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “cómo facer as cosas”. Constituie unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en duos elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
45 |
Observacións avaliación | |||
O proceso de avaliación consta de dúas fases. En primeiro lugar, o titor/a No caso de non alcanzar unha valoración de 5 por parte do titor/a do En caso de superar a valoración do titor/a de o centro de prácticas, a cualificación gardarase para o seguinte curso académico. Para a cualificación da memoria teranse en conta os seguintes aspectos:
O alumnado con exención académica para a asistencia terá que realizar as practicas presenciais para superar a materia. En calqueira caso, contemplase a posibilidade de convalidar esta materia xustificando experiencia docente específica en Educación Primaria ou Infantil, sendo imprescindible a solicitude de recoñecemento de créditos ao inicio do curso ou excepcionalmente ao longo do mesmo. Importante: Na memoria do practicum considerarase a corrección da expresión e da ortografía. Por outra banda, o plaxio será a causa da suspensión da actividade avaliada, en coherencia co artigo 14.4 das NORMAS DE AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓN DE GRADOS E MÁSTER, aprobadas polo Consello de Goberno o 19 de decembro de 2013 e modificadas o 29 de xuño de 2017. Concretamente, la realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario". |