Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación-Acción e Innovación | Código | 652536005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Crise ecosocial e crise de coidados a súa repercusión nas funcións directivas nas institucións educativas. | -Cambios sociopolíticos, culturais, económicos e tenolóxicos relacionados coa crise ecosocial e a crise de coidados e a súa repercusión no ámbito educativo e socioeducativo. - Retos da dirección educativa: cultura escolar e produción de coñecemento colectivo na promoción da democracia global, a igualdade de xénero, a diversidade sexual e da xustiza social e curricular. |
A investigación-acción participativa IAP: conceptualización, características, propósitos e perspectivas. | -Conceptualización da IAP, cuestións esenciais e perspectivas: feminismo, ecofeminismo, decolonialismo, interseccionalidade, perspectivas postcríticas, etc. -Proxectos e experiencias de IAP en diversos escenarios e ámbitos de acción. |
Planificación, desenvolvemento e difusión da investigación-acción participativa e a innovación educativa comprometida coa xustiza social global e a perspectiva de xénero | - Cartografía social do cambio e da innovación en educación desde posturas postcríticas, ecofeministas e decolonialistas - Metodoloxía da investigación-acción: planificación e desenvolvemento de estratexias de IAP que promoven formas auténticas de innovación - Metodoloxía de fotovoz, xustiza reproductiva e alfabetización menstrual crítica. |