Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación | Código | 652610A22 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 8 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A20 A22 C7 C8 | Feed de heteroavaliación (memoria) dos obradoiros realizados na aula, a título individual (Prf. Vicente Castro): 25% - O Feed será complementado a través da aula virtual (moodle). - A falta de asistencia aos obradoiros (alumnado con dispensa académica) será paliada a través de lecturas específicas proporcionadas, a efectos de poder cubrir o Feed. Posta en práctica na aula dunha actividade de Creatividade Musical en grupos de traballo (Prf. Vicente Castro): 75% - Requírese da participación activa de todos os integrantes durante a experiencia na aula. Valorarase independentemente a implicación de cada un dos membros do grupo. - A falta de asistencia á experiencia (alumnado con dispensa académica) será paliada a través dunha exposición. |
40 |
Traballos tutelados | A25 A26 A27 A28 A30 C1 C2 C3 C4 C6 | Desenvolvemento dunha Unidade Didáctica en grupos de traballo (Prfa. Rocío Chao): 100% - A entrega da actividade realizarase a través da aula virtual (moodle). - Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo. - Valorarase independentemente a implicación de cada un dos membros do grupo. |
20 |
Presentación oral | A28 C1 C2 C3 C4 | Orfeización, clase invertida e percusión corporal (Prf. Aurelio Chao): 100% - Requírese da participación activa de todos os integrantes durante a experiencia na aula. |
30 |
Aprendizaxe servizo | A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 C1 C2 C4 C6 C7 C8 | Desenvolvemento da planificación metodolóxica dunha Unidade Didáctica (deseño transversal do módulo específico) (Prfa. Rocío Chao): 100% - A entrega da actividade realizarase a través da aula virtual (moodle). - Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo. - Valorarase independentemente a implicación de cada un dos membros do grupo. |
10 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a asignatura é necesario aprobar cada un dos apartados anteriores. No caso contrario non se fai media. A asistencia ás clases presenciais é obrigatoria. O alumnado, individualmente ou en pequeno grupo (como máximo 2/3 alumnos/as) entregará, unha vez rematadas as clases presenciais, o traballo realizado. Se o estudante non chega a unha asistencia do 80% das clases presenciais; deberá ser avaliado, ademáis de polo mesmo que todo o alumnado, por unha proba individual. Neste caso, terá un peso do 60% e o traballo terá unha ponderación do 40%, esixíndose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10. Como Farase Débese Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) NORMAS ESPECÍFICAS DE AVALIACIÓN PARA: |