Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan aos procesos socioeducativos. |
A8 |
Coñecer as características dos contornos de intervención do/a educador/a social, da súa evolución e prospectiva, así como da súa configuración e regulamentación a través de institucións profesionais. |
A10 |
Comprender os fundamentos do deseño e uso dos medios e recursos para a acción socioeducativa. |
A15 |
Deseñar e desenvolver proxectos, programas, servizos e accións nos diversos ámbitos de traballo socioeducativo. |
A16 |
Planificar procesos de avaliación e avaliar a calidade de proxectos, programas, servizos e accións nos ámbitos de traballo socioeducativo. |
A18 |
Coñecer, integrar e articular os recursos sociais, institucionais persoais para levar a cabo o traballo nun determinado ámbito de acción. |
A19 |
Elaborar e xestionar medios e recursos para a acción socioeducativa. |
A20 |
Colaborar e asesorar na elaboración de programas socioeducativos nos medios e redes de comunicación e información. |
A21 |
Coñecer, utilizar e avaliar as TIC con fins formativos. |
B1 |
Coñecer, e saber utilizar as fontes de información. |
B2 |
Analizar, sintetizar e valorar criticamente a información. |
B4 |
Coñecer as contribucións das TIC e ser quen de utilizalas no estudo e nas tarefas profesionais. |
B9 |
Capacidade crítica e autocrítica. |
B10 |
Ser capaz de se relacionar positivamente con outras persoas. |
B19 |
Saber traballar en equipo de xeito colaborativo. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |