Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos | Código | 652G01007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1: O PROCESO DE ENSINO/APRENDIZAXE DESDE A PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN |
1. A aprendizaxe como obxecto de estudo da Psicoloxía Educativa. 2. A sistematización dos procesos de ensino/aprendizaxe escolar |
TEMA 3: AS ESTRATEXIAS DE APRENDIZAXE | 1. Introdución 2. Estratexias cognitivas 3. Estratexias de autoregulación 4. Estratexias de xestión de recursos |
TEMA 4: MOTIVACIÓN PARA A APRENDIZAXE |
1. Introdución 2. Que é a motivación escolar e de que depende? 3. O compoñente de valor da motivación: as metas académicas 4. O compoñente motivacional de expectativa 5.-O compoñente afectivo-emocional da motivación |
TEMA 5: COMPETENCIAS SOCIO-EMOCIONAIS | 1. Introdución 2. As emocións na aula 3. Intelixencia e competencia emocional |
TEMA 6: FACTORES INTERPERSOAIS E CONTEXTUAIS QUE AFECTAN Á APRENDIZAXE ESCOLAR |
1. Introdución 2. A interacción profesorado-alumnado 3. Interacción entre o alumnado 4. A implicación parental na aprendizaxe escolar |
TEMA 2: A APRENDIZAXE ESCOLAR NA PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN |
1. Introdución 2. Principais enfoques psicolóxicos da aprendizaxe 3. Categorías/tipos de aprendizaxe escolar 4. Os procesos de aprendizaxe |