Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Educación matemática | Código | 652G01014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1. APRENDIZAXE MATEMÁTICA EN EDUCACIÓN INFANTIL | Que é aprender Matemáticas en Educación Infantil? Especificidade do coñecemento lóxico-matemático Coñecementos do profesorado de Educación Infantil O currículo de Matemáticas en Educación Infantil. |
TEMA 2. CONSTRUCIÓN DO COÑECEMENTO LÓXICO-MATEMÁTICO: | Características do coñecemento lóxico-matemático. Adquisición de estruturas lóxico-matemáticas en Educación Infantil. Xogos lóxicos Situacións de clasificación Situacións de ordenación e secuenciación Desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático Xogos de lóxica Materiais lóxicos |
TEMA 3. A CONSTRUCCIÓN DOS PRIMEIROS COÑECEMENTOS NUMÉRICOS | Adquisición do concepto de número Situacións de ensinanza-aprendizaxe para o número. Iniciación ao sistema de numeración decimal e ao cálculo Iniciación á resolución de problemas matemáticos |
TEMA 4. INICIACIÓN Á MEDIDA: |
Noción de magnitude e medida. Medida e estimación de magnitudes en Educación Infantil. Fases no proceso de ensinanza-aprendizaxe das magnitudes e a súa medida |
TEMA 5. AS NOCIÓNS ESPACIAIS EN EDUCACIÓN INFANTIL. | Percepción e representación do espazo. As nocións topolóxicas en Educación Infantil. Recoñecemento de figuras planas e tridimensionais. Iniciación á clasificación atendendo a criterios lóxico-matemáticos |