Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da expresión corporal | Código | 652G01020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1. Fundamentos da motricidade no currículo de Educación Infantil e a súa didáctica. | - Introdución á motricidade e a súa relación co currículo. - Programación e propostas didácticas. - Metodoloxía. - Materiais e recursos. - Avaliación. |
TEMA 2. O xogo na motricidade infantil. | - O xogo motor: conceptualización. - Importancia do xogo motor na infancia. - O xogo como recurso metodolóxico na educación infantil. - O xogo como elemento integrador dos elementos do currículo. |
TEMA 3. Estudo e análise das capacidades perceptivo motrices. | O concepto de esquema corporal e os seus compoñentes básicos: actividade tónica postural equilibradora, coordinación (dinámica xeral, óculo-manual, óculo- pédica), control respiratorio, lateralidade, organización perceptiva, espacial e temporal e estruturación espazo temporal. - Os sentidos e as capacidades senso- perceptivas. |
TEMA 4. As habilidades motrices básicas na infancia e a sua evolución de 0 a 6 anos. |
- Conceptualización. - Patróns motores básicos. - Desprazamentos. - Saltos. - Manipulacións. - Xiros. |
TEMA 5. A expresión corporal na educación infantil. |
- Conceptualización. - Expresión corporal e currículo: xogo simbólico, xogos de expresión corporal, dramatizacions, danzas e cancións. |
TEMA 6. Hábitos saudables na educación infantil. | - Estilo de vida saudable na infancia. - Hábitos saudables na educación infantil: factor preventivo da obesidade. |