Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura infantil e a súa didáctica | Código | 652G01024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os beneficios da literatura infantil no desenvolvemento dos nenos e nenas, a especificidade deste campo literario e as funcións da educación literaria. | A37 |
B10 B11 B12 B19 B22 |
C1 |
Coñecer o proceso de iniciación literaria na primeira infancia. | A47 A48 A52 |
B21 |
C2 |
Coñecer e valorar o corpus da literatura de tradición oral compartida coa infancia, os seus usos e principais subxéneros. | A45 |
||
Coñecer a evolución e as características fundamentais da literatura infantil no mundo occidental, no ámbito estatal e en Galiza | A13 A37 A45 A51 |
B10 B11 B12 B19 B20 B24 |
C1 |
Familiarizarse co corpus da literatura para as primeiras idades e ser capaces de analizalo en profundidade. | A51 |
||
Coñecer os principais xéneros e tipos de libro infantil e as súas características. | A45 A46 A47 A50 A51 A54 A57 |
B11 |
|
Ser conscientes da importancia da mediación literaria e coñecer prácticas adecuadas para a primeira infancia. | A4 A6 A13 A28 A29 A45 A47 A49 A50 A51 |
B11 |
C4 C7 |
Ser capaces de deseñar e implementar unha actividade de mediación literaria e reflexionar sobre a propia práctica | A6 A40 A43 A44 A49 A50 A51 A63 |
B3 B5 B6 B7 B12 B15 B16 B19 |
C1 C4 |
Identificar as características da biblioteca escolar e coñecer experiencias de innovación xurdidas a partir desta | A13 A28 A42 A43 A47 A50 A51 |
||
Ser capaces de elaborar unha selección adecuada para unha biblioteca escolar | A51 |
B7 B11 B17 B25 |
C3 C8 |