Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Atención temperá | Código | 652G01033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. | A1 |
||
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6 | A2 |
||
Coñecer os fundamentos de atención temperá | A3 |
||
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas | A4 |
||
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención. Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. Colaborar cos profesionais especializados para solucionar ditos trastornos. | A7 A9 A16 A17 |
||
Valorar a importancia do traballo en equipo | A29 |
B5 B18 B24 |
|
Aprender a aprender | B1 |
||
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor | B4 |
||
Autonomía na aprendizaxe | B9 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida | C3 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |
||
Desenvolver actitudes favorábeis ao desenvolvemento sostíbel | A15 |
C4 |