Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Simulación A6 A12 A18 A20 A21 A22 B2 B14 B21 B22 B24 C5 Valórase a capacidade dos alumnos/as para desenrolar unha sesión de titoría o máis realista posible.
Para a súa análise empregarase a técnica de "debriefing". Reflexión guiada que realizase posteriormente a un escenario de simulación e ten como obxectivo analizar, dar sentido e aprender da experiencia vivida, sendo o paso esencial no proceso de aprendizaxe baseado na simulación.
40
Proba de resposta múltiple B21 B22 B23 Valorarase a claridade conceptual e o xeito de relacionar teoría e práctica 30
Foro virtual A6 A18 A21 A22 Valoraráse a intervención en sí mesma, tanto grupal coma presencial e a profundidade e interés das cuestións platexadas.

A profesora ten que ver que se van traballando e adquirindo as competencias da materia tanto de índole conceptual coma metodolóxicas e actitudinais
30
 
Observacións avaliación

Para que poidan ser avaliados/as según a planificación anterior, o alumno/a debe asistir, alomenos, ao 80% das
sesións e con aproveitamento das mesmas.

ASISTENTES: A proba final será unha proba obxectiva (test) con respostas múltiples, onde so unha é verdadeira. Para aprobar o examen hai que ter o 50% da puntuación no mesmo. 

NON ASISTENTES: A proba final será mixta: Unha parte tipo test e outra de preguntas de resposta breve. Será preciso obter alomenos o 50% en cada parte para aprobar.

DISPENSA ACADÉMICA: Poderá realizar de xeito individual as actividades que se propoñan na aula e participar nos foros da asignatura como un alumno/a asistente. Sempre terá que cumprir os mesmos prazos que o alumno/a asistente. Estas entregas valoraránse
de cara á nota final, unha vez que se obtivese unha puntuación de 5 puntos, ou superior,
no exame. Estas actividades non terán un carácter obrigatorio. 

A autoavaliación, heteroevaluación e coevaluación serán as ferramentas que permitirán emitir o xuizo final da cualificación na asignatura.