Metodoloxías |
Descrición |
Proba mixta |
Os contidos e actividades teóricas serán avaliados por un xuízo conxunto que avalía o contido científico e habilidades de razoamento, de síntese, de comparación e expresión escrita polos alumnos. Proba que integra preguntas escriba probas de ensaio obxectivas tipo preguntas probas En cantando preguntas Ensaio, recoller Abertas cuestións . Como obxectivas preguntas, y combinar preguntas de múltiple opción, ordenación, resposta curta, de discriminación, completos e / ou asociación |
Saídas de campo |
Os estudantes preparan, as actividades de deseño de clase, a continuación, aplicala las nas saídas ao medio ambiente. |
Sesión maxistral |
Ser capaz de desenvolver unidades de ensino de ciencias sociais creativos e innovadores, empregando os contidos, procedementos actitudes axeitadas para cada tema. Guía y recursos de ensino é unha das competencias esenciais de este tema, así que ten un peso importante na avaliación. |
Actividades iniciais |
Editar actividades iniciais interese e participación dos alumnos en actividades de clase, pode servir para engadir un avaliación positiva na nota final. |
Presentación oral |
O papel activo estudante, estrutura e sistematización de contidos, claridade da presentación, dominio da linguaxe e presentación tempo para presentar e defender a fronte da unidade de seus compañeiros Os alumnos terán que preparar e dirixir un resumo será avaliado dos suxeitos exhibiron. Van presentar os materiais multimedia para a exposición. |
Recensión bilbiográfica |
Editar bibliográfica recensión Realizaranse lecturas críticas, incluíndo, Resumos e Análises, capítulos de libros, revistas. Artigos calquera ou outro tipo de texto. |
Actividades iniciais |
Editar As actividades iniciais interese e participación dos alumnos en actividades de clase, pode servir para engadir unha avaliación positiva en finais de notas |
Debate virtual |
Foro virtual .Debate e información interacambio, resolver dúbidas sobre o traballo e intercambio de enlaces a estudo e submisión de traballos a través da rede .Tics usando móbil, tablet ou o ordenador e editar PDI prácticas a través das TIC material de creación orixinal interactiva para o estudo das ciencias sociais en Primaria: fichas virtuais, esquemas virtuais, conceptuais mapas interactivos en liña como páxinas web, crear mapas persoais con Mapa egine, notas virtuais interactivas, creando grupos. O uso de recursos de rede para o estudo das ciencias sociais. animacións creando, presentacións online, vídeos de instrucións etc. |
Foro virtual |
Foro Virtual Debate e información interacambio, resolver dúbidas sobre o traballo e intercambio de enlaces a estudo e submisión de traballos a través da rede .Tics usando móbil, tablet ou o ordenador e editar PDI |
Prácticas a través de TIC |
Prácticas a través das TIC material de creación orixinal interactiva para o estudo das ciencias sociais en Primaria: fichas virtuais, esquemas virtuais, conceptuais mapas interactivos en liña como páxinas web, crear mapas persoais con Mapa egine, notas virtuais interactivas, creando grupos. O uso de recursos de rede para o estudo das ciencias sociais. animacións creando, presentacións online, vídeos de instrucións etc. |