Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Valores e educación para a igualdade | Código | 652G02042 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período de 6-12, no contexto familiar, social e escolar. Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseado na aprendizaxe de competencias. Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra de ela relativos ao período 6-12. Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. Mostrar habilidades sociais para entender ás familias e facerse entender por elas. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. Formular e resolver problemas vinculados coa vida cotiá. Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes 6-12 anos. Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais. Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática. Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais. Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. Abordar e resolver problemas de disciplina. | A1 A5 A7 A11 A12 A13 A14 A15 A19 A20 A22 A23 A40 A67 |
B21 B25 |
|
Aprender a aprender. Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. Traballar de forma autónoma con iniciativa. Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente. Capacidade de selección, de análise, de avaliación e de utilización de distintos recursos na rede e multimedia. Capacidade para traballar en equipo de forma cooperativa, para organizar e planificar o traballo, tomando decisións e resolvendo problemas, tanto de forma conxunta como individual. Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes. Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes. | A17 A23 A34 A35 |
B1 B3 B4 B5 B6 B8 B12 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 B24 |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C1 C4 C6 C7 |