Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Valores e educación para a igualdade | Código | 652G02042 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Dereitos humáns e cidadanía | 1.1. Aproximación histórico-conceptual ós dereitos humáns. 1.2. Democracia, cidadanía e dereitos humáns. 1.3. A evolución no concepto de cidadanía. |
2. A construción da cidadanía a través da educación: o papel do currículo escolar. |
2.1. Valores e curriculum escolar 2.2. Actitudes, valores e normas para unha cidadanía crítica. 2.3. O papel do currículo na construcción da cidadanía e as identidades. 2.4. Construcción dos valores no proceso educativo. 2.5. Os valores na formación docente. |
3. Igualdade de oportunidades e xustiza social. | 3.1. Evolución social do concepto de xénero. Políticas de igualdade. 3.2. Perspectivas de análise sobre da convivencia e do conflicto social. 3.3. Dereitos e deberes para unha sociedade democrática. |
4. A coeducación como proxecto. | 4.1. Estratexias e recursos metodolóxicos das boas prácticas coeducativas. 4.2. Incidencia doutros axentes de socialización: familias, mass-media, TIC, grupos de iguais, tribus urbanas... |
5. A convivencia como reto educativo. | 5.1. Estratexias metodolóxicas para a mediación e a resolución de conflictos. 5.2. Modelos de convivencia a través doutros axentes de socialización: familias, mass-media, TIC, grupos de iguais, tribus urbanas... 5.3. Activismo, asociacionismo e o papel das ONG. |
6. A Educación para o desenvolvemento. | 6.1. Aproximación conceptual a unha realidade emerxente: orixe e tendencias. 6.2. Cidadanía global e cultura da solidariedade. 6.3. Da exclusión á promoción do desenvolvemento humano sostible |