A materia busca ofrecer recursos conceptuais, metodolóxicos e éticos para comprender diversas aproximaciónss metodolóxicas e analizar proxectos e experiencias específicas aplicadas no deseño e desenvolvemento de proxectos socioeducativos comprometidos coa democracia participativa, a autoxestión da vida cotiá, á xustiza social e a igualdade de xénero no escenario da crise ecosocial, da potspandemia e do resurxir das posicións antidemocráticas, racistas e contra os dereitos das mulleres e a nenas e as personas LGTBIQ+
A materia busca presentar o deseño e desenvolvemento de proxectos socioeducativos non como meros dispositivos técnicos senón como opcións epistemolóxicas e prácticas situadas que implican posicionamentos interseccionais e compromisos políticos, sociais e pedagóxicos.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías