Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Recursos e estratexias para a intervención no tempo libre | Código | 652G03030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A1 A5 A7 A9 A21 | Valórase a presenza e implicación no desenvolvemento das clases, tanto prácticas (dinámicas de xogos, habilidades comunicativas, obradoiro de animación teatral...) como teóricas así como nos encontros con experiencias e profesionais do sector | 10 |
Aprendizaxe colaborativa | A20 | Actividades de aprendizaxe colaborativa que acompañan os contidos da materia, desenvoltas tanto nas sesións de clase como no traballo autónomo do alumnado e que, normalmente, implican lecturas previas. | 20 |
Estudo de casos | B1 B3 B4 | Valorarase as achegas razoadas do alumno/a. A súa capacidade de ligar os coñecementos desta e doutras materias, a madurez nas reflexións, a referencia a lecturas e a propia bagaxe experiencial do alumno/a. | 35 |
Aprendizaxe servizo | A1 A5 A6 A7 A9 A15 A19 A20 A21 B1 B3 B6 C5 | Implica a elaboración e, de ser o caso, posta en marcha dun programa de lecer, vinculado ao traballo desenvolto por unha entidade social. É de carácter grupal. Valórase a programación desenvolta e a dinamización realizada. |
35 |
Observacións avaliación | |||
As persoas que non acadan un mínimo do 80% das sesións presenciais Realizar un traballo que comprende: estudo de caso (30%), recensión a partir das lecturas (30%); elaboración dunha
|