Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da intervención logopédica | Código | 652G04008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A4 A16 A25 A30 | A proba mixta consistirá no desenvolvemento de varias cuestións sobre os temas traballados na materia. | 40 |
Traballos tutelados | A22 A28 A29 B3 B4 B7 B9 B14 B22 B23 B24 C3 | Para avaliar o traballo teranse en conta os seguintes aspectos: ELABORACIÓN (30%) - estrutura: presentación, organización do contido, claridade expositiva e corrección gramatical; - contido: comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, uso das fontes traballadas no tratamento dos contidos ao longo do cuadrimestre e relacións entre eles. EXPOSICIÓN (10%) - Relevancia e organización dos contidos expostos. - Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). - Nivel de comprensión dos contidos básicos. - Claridade expositiva. |
40 |
Portafolios do alumno | A4 A16 A23 A25 A29 B1 B11 B12 B15 B23 B24 C3 C4 C6 C7 | Portafolio de carácter grupal composto polas actividades propostas na materia asociadas a cada un dos temas, no que se recollerán os rexistros e/ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumnado. Valorarase a capacidade reflexiva en relación á propia aprendizaxe. |
20 |
Observacións avaliación | |||
"A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario". |