Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de avaliación e diagnóstico | Código | 652G04010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. | A8 |
B8 |
C3 |
Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. | A7 A9 |
||
Coñecer as características diferenciais da intervención logopédica nos ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario e asistencial | A16 |
||
Saber deseñar, programar e avaliar a actuación logopédica. | A22 |
||
Coñecer a actuación profesional e as contornas onde se desenvolve a práctica. | A30 |
||
Apreciar as distintas manifestacións da diversidade. | B3 |
||
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. | B8 |
||
Capacidade de organizar e planificar. | B9 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | B11 |
||
Resolver problemas de forma efectiva. | B16 |
||
Tomar decisións con autonomía e responsabilidade. | B21 |
||
Traballar en equipo e, no seu caso, de forma interdisciplinar. | B24 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | C3 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |