Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de avaliación e diagnóstico | Código | 652G04010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | A profesora presentará ao estudantado os aspectos centrais dos temas do programa. No caso das prácticas explicará en qué consisten as técnicas e procedementos cos que se traballará en pequeno grupo |
Actividades iniciais | Técnica de dinámica de grupos que ten como obxectivo axudar a desenvolver a perspectiva social e a empatía mediante a representación de diferentes papeis dentro de situacións conflitivas onde interveñen diferentes posturas que teñen que ser combinadas. Utilízase para traballar as relacións interpersoais, o comportamento, os valores e as actitudes. |
Presentación oral | Os/as estudantes deberán facer unha breve presentación oral (en torno a 10-15min) do proceso de avaliación e diagnóstico seguido no caso elexido para traballar os temas 6, 7 e 8 do programa |
Proba obxectiva | Examen tipo test de resposta múltiple |
Traballos tutelados | Baixo a tutela da profesora os/as estudantes terán que elaborar un informe de avaliación tras a aplicación de varias probas de avaliación da linguaxe. |
Obradoiro | Os/as estudantes poderán realizar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, exercicios, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre temas relacionados coa avaliación da linguaxe, co apoio e supervisión do profesorado |