Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Alteracións de base conxénita | Código | 652G04013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os modos de información xenética, os mecanismos de transmisión da herdenza e os tipos de produtos celulares recionados coas funcións cognitivas. | A1 A6 |
C3 C6 C8 |
|
Coñecer o fundamento das metodoloxías para a determinación das alteracións conxénitas da linguaxe. | A10 A26 A32 |
C3 C6 C8 |
|
Coñecer as etapas do desenvolvemento embrionario e o neurodesenvolvemento, e a relación das mesmas co risco de que se produzan malformacións. | A1 A6 A26 |
C3 C6 C8 |
|
Coñecer a etioloxía dos principais trastornos da linguaxe de orixe conxénito, tanto de tipo exóxeno como os orixinados por alteracións xénicas puntuais e alteracións cromosómicas. | A1 A6 A7 A26 |
C3 C6 C8 |
|
Coñecer as alteracións que se producen na linguaxe como consecuencia de alteracións de tipo neuroxenético, por parálise cerebral e por deficiencia mental. | A1 A6 A7 A26 |
C3 C6 C8 |
|
Dominar a linguaxe científica da disciplina e comunicarse de maneira efectiva. | B12 |
||
Saber expresarse en público. | B17 |