Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación das alteracións de base evolutiva | Código | 652G04017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino - aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, os intereses e as motivaciones que posúen os estudantes para o logro dos obxectivos que se pretenden alcanzar, vinculados a un programa formativo. |
Sesión maxistral | A docente fara a exposición dos temas favorecendo a interacción co alumnado. Os estudantes faran a exposición da información complementaria que deberán buscar, ampliando o seu coñecemento. |
Presentación oral | 1- O resumo, a síntesis dos temas explicados na sesión magistral. 2-Expoñerán a información complementaria. |
Proba de resposta múltiple | Realizan un exame tipo test no que as preguntas terán entre 3 - 4 opcións de resposta sendo soamente una a válida. No mesmo os erros penalizarán. |
Portafolios do alumno | Elaborárase un dossier de test de avaliacion da linguaxe que incluira a elaboración de ficha técnica das probas máis utilizadas polos profesionais da Logopedia |
Estudo de casos | O estudante sitúase ante un caso de avaliación e deberán ser capaces de realizar un procedemento de avaliación completo no que se inclúa a decisión de que probas utilizar a corrección e interpretación das mesmas, a elaboración dun informe de avaliación e a exposición e defensa das mesmas. |