Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación das alteracións de base condutual | Código | 652G04019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Realizar a avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe: trastorno específico da linguaxe, as alteracións no desenvolvemento da linguaxe por deprivación social e as asociadas a contextos multiculturais e plurilingüismo; os trastornos da fluidez da fala; as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo e as inhibicións | A10 A26 |
||
Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. | A9 |
||
Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. | A8 |
||
Ser quen de elaborar un informe de avaliación logopédica unha vez rematado o proceso de avaliación | A11 A21 |
||
Ser quen de avaliar os resultados da intervención logopédica planificando períodos de seguimento | A12 A26 |
||
Capacidade de análise e síntese. | B7 |
||
Asumir como profesional e ciudadano a importancia da aprendizaxe a longo da vida. | C7 |