Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaxe e percepción da fala | Código | 652G04030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A2 | 30 preguntas tipo test sobre contidos dos temas impartidos durante o curso. | 60 |
Traballos tutelados | C6 C8 | Elaboración e exposición dun traballo que se propondrá nas primeiras sesións e será supervisado ao longo do curso. Valórase con ata un 20% da calificación final a súa elaboración, e con ata outro 20 % a súa exposición.. | 40 |
Observacións avaliación | |||
“Alumnado con recoñecemento de adicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia”.: quen se atope nesta situación poderá: a) optar igualmente pola realización do traballo (que se valora con ata 2 puntos) e incorporar a parte da evaluación que se otorga pola exposición do traballo á puntuación do examen (é decir, a proba obxectiva constituiría entón o 80%, 8 puntos), ou, b) derivar o 100% da calificación da puntuación obtida no examen (proba obxectiva: 10 puntos). Implicacións da fraude académica na realización das probas ou actividades de avaliación: A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. |