Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento cognitivo. social e da personalidade | Código | 652G04031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
INTRODUCIÓN | 1. Desenvolvemento Cognitivo, Social e da Personalidade: conceptos e teorías 2. O carácter científico, aplicado e interdisciplinar no estudo do desenvolvemento 3. Principios básicos do desenvolvemento |
PRIMEIRA INFANCIA | 1. O mundo perceptivo do bebé. 2. Desenvolvemento intelectual no período sensomotor: o neno e os obxectos 3. Memoria e representacións mentais no bebé: que é posible lembrar? 4. Temperamento e comprensión de emocións. Primeiros pasos cara á regulación emocional 5. A influencia da familia no desenvolvemento socio-afectivo. |
O DESENVOLVEMENTO DURANTE A NENEZ | 1. A intelixencia preoperatoria 2. Desenvolvemento da memoria e da solución de problemas 3. A interacción familiar e o seu efecto sobre o desenvolvemento: a socialización para un mundo sostible 4. Xogo e amizades infantís 5. O desenvolvemento da moralidade e a agresión: principais abordaxes 6. Identidade, roles e estereotipos de xénero |
O DESENVOLVEMENTO DE 6 A 12 ANOS | 1. O periodo das operacións concretas 2. O desenvolvemento do autoconcepto e a autoestima 3. As relacións co grupo de iguais 4. A problemática do acoso |
O DESENVOLVEMENTO NA ADOLESCENCIA | 1. Etapas e características psicosociais na adolescencia 2. O desenvolvemento do pensamento abstracto 3. Algúns problemas afectivos e comportamentales na adolescencia: a depresión, a delincuencia e as adiccións. |
A TRANSICIÓN Á IDADE ADULTA TEMPERÁ | 1. Desenvolvemento da intelixencia e a memoria despois da adolescencia 2. Principais fitos na idade adulta temperá: independencia, desenvolvemento da carera profesional e as relacións románticas. |