Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención logopédica nos trastornos da linguaxe | Código | 652G04034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Recensión bilbiográfica | A6 A7 A8 A9 A10 A16 A17 B1 B2 B5 B7 B9 C1 | Os alumnos realizarán unha recesión bibliográfica sobre un tema de lingua. Para iso faranse grupos de 5 alumnos. Criterios de avaliación: riqueza bibliográfica (revistas nacionais e internacionais, recentes e procedentes de bases de datos de prestixio como Web of Science, Scopus, etc), capacidade de síntese e organización de información, corrección e bo uso dos estándares APA para a cita de fontes documentais utilizadas. Informe Turnitin favorable (grao de similitude inferior ao 20%). |
10 |
Proba de resposta múltiple | A1 A2 A6 A7 A8 A9 A10 A13 A14 A15 A16 A17 A21 A22 A27 A28 | Proba obxectiva que consiste en formular unha pregunta en forma de pregunta directa ou enunciado incompleto e varias opcións ou respostas alternativas que acheguen posibles solucións, das que só unha delas é válida. Realizarase unha única proba para avaliar a aprendizaxe de toda a materia na data oficial de avaliación. |
70 |
Prácticas a través de TIC | A2 A6 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A21 A22 A27 A28 B1 B2 B5 B7 B9 B11 B16 B17 B19 C1 C6 C7 C8 | O alumnado se agrupará en grupos de 5-6 estudantes, có fin de facer prácticas de programación e intervención en diversos supuestos clínicos de afasia. Cada grupo de traballo desarrollará o proceso terapéutico dun caso clínico (avaliación-programación e intervención) e o presentará mediante apoyo de vídeo y power point (TEAMS o presencial). Se valorará: Capacidad de análisis y síntesis (B7), organizar y planificar bien lo presentado (B9) y capacidad para trabajar en equipo (B24) |
20 |
Observacións avaliación | |||
O profesor tamén valorará a participación e disposición e actitude positiva mostradas durante a realización das actividades teóricas e prácticas.
|