Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Fisioterapia do aparato bucofonador | Código | 652G04039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Identificar o marco conceptual e o paradigma de intervencón que son propias da Fsioterapia. | B24 |
||
Coñecer os métodos de evaluación e tratamento que son propios da Fisioterapia respiratoria e identificar a súa relevancia para o tratamento do paciente disfáxico, o paciente traqueotomizado e outras patoloxías da voz. | A7 A8 A10 |
||
Describir as diferentes fases da deglución do adulto e os diferentes niveis de regulacion neurolóxica, establendo a súa relación coas causas de disfaxia. | A1 A7 A10 |
B2 B5 B7 |
|
Identificar os principais compoñentes dun protocolo clínico de valoración da deglución | A8 A9 A10 |
B16 |
|
Definir os principáis axentes físicos empregados en fisioterapia para a reeducación dos trastronos da deglución e da fala | A7 A8 |
B2 B7 |
|
Identificar os principais procedementos terapeuticos de fisioterapia indicados para o tratamento da dor orofacial. | A1 A7 A8 |
B2 B7 |
|
Describir os principios xeráis da intervención de fisioterapia para o tratamento das disfuncións da articulación temporo-mandibular. Identificar a relevancia da postura nestes procesos. | A1 A7 A8 |
B2 B7 B23 |
|
Executar e interpretar as esporometrías simples e forzadas, nas súas dúas ramas, diferenciando a naturaleza dos procesos de tipo obstructivo e de tipo restrictivo. | A8 A10 A17 A29 |
||
Executar a valoración do patrón ventilatorio, capacidade de expansión torácica, do diafragma e resto de músculos respitorios, aplicando as escalas de valoración aceptadas internacionalmente. | A8 A10 A17 A29 |
||
Elaborar un traballo de revisión en equipo, efectuando unha análise crítica sobre a temática obxeto de estudo, e empregando os recursos multimedia de documentación. Realizar a súa exposición na aula. | A30 A32 |
B13 B17 B23 B24 |
C1 C3 C7 |