Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Metodoloxía para a Investigación en Humanidades e Documentación | Código | 710521005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A1 B1 C1 C3 | Valorarase, no comentario, a análise conceptual do fragmento, a reconstrución da súa estructura discursiva e a contextualización nun marco más amplo (autor; corrente; época; problemática); asimesmo a claridade expresiva e a precisión no uso dos conceptos. Respecto á cuestión teórica, serán obxecto de valoración: a cantidade e calidade da información recollida na resposta; o enfoque global da mesma; o rigor conceptual e discursivo da exposición; a claridade expresiva. |
50 |
Seminario | A1 A3 B1 B5 B9 B12 C1 C3 C9 | A cualificación do traballo de seminario, que inclúe a lectura previa polo alumnado dos textos e la elaboración de 2 comentarios (sobre o total dos propostos, un por cada unidade temática), farase do seguinte xeito: dous tercios corresponderán á cualificación dos comentarios, cunha puntuación total máxima de 2 ptos. (1 pto. por cada un dos 2 comentarios) e o tercio restante valorará a asistencia e participación no aula (1 pto. de calificación máxima). | 30 |
Lecturas | A1 A3 B1 B5 B9 B12 C1 C3 C9 | A cualificación do texto de lectura poderá facerse de dúa maneiras: ou ben mediante unha breve proba escrita, que constará dun breve fragmento extraído do texto correspondente e unha cuestión de alcance xeral sobre o mesmo, ou ben mediante un traballo escrito que ofreza unha síntese e valoración do texto. En calquera de ámbolos dous casos, a cualificación máxima será de 2 ptos. Valorarase o nivel de comprensión e síntese do texto leído, a conexión establecida entre o seu contido e o conxunto da materia, así como a claridade expresiva e conceptual, e l argumentación da valoración persoal. |
20 |
Observacións avaliación | |||
Esquema do reparto da cualificación do alumnado (sobre unha cualificación máxima de 10 ptos.): a) PROBA MIXTA.- 5 ptos. de cualificación máxima, dos que corresponderán 2.5 ó comentario e outros 2.5 á resposta á cuestión teórica. b) SEMINARIO.- 3 ptos. de cualificación máxima, dos que corresponderán 2 ptos. ós 2 comentarios entregados (1 pto. por comentario) e 1 pto. á valoración da asistencia e participación nas actividades do aula c) LECTURA.- 2 ptos. de cualificación máxima. Esa calificación poderá resultar da valoración da proba escrita ou da do traballo escrito.
Na Segunda Oportunidade, mantéñense os criterios anteriores. Admítese a dispensa académica. En caso de que haxa alumnas o alumnos en esta situación, establecerase de xeito personalizado a orientación da súa aprendizaxe na materia, sendo posible mediante unha asistencia mínima ó aula e, en todo caso, con asistencia á titoría. Comoqueira que sexa, os criterios de avaliación serán os mesmos que para el resto do alumnado. Farase un seguimento para evitar na entrega de traballos escritos No |