| Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
| Asignatura | Deseño de Xogabilidade | Código | 730529011 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| Introdución á xogabilidade. | O concepto de xogo. Elementos dun xogo. Mundos de xogo. Teoría de xogos. Core loop. |
| Mecánicas de xogo. | Tempo. Espazo e dimensións. Regras. Táboas e atributos. Modos de xogo. Retos e recompensas. Motivación. Cámaras e punto de vista. Integración de elementos narrativos. |
| Progresión e retroalimentación | Elementos que indican progresión Mapas e guías Checkpoints. Morte e reaparición. Evolución e crecemento de personaxes. |
| Balance e equilibrio | Xogos simétricos e asimétricos. Ritmo de xogo. Aleatoriedad. Esquemas de dificultade. |
| Formalización da xogabilidade | A xogabilidade no documento de deseño. Esquemas. Diagramas de fluxo. Walkthrough. Mapas. Regras matemáticas Atributos e táboas. |