Bibliografía básica Galuzin, Alez (2016). Preproduction Blueprint: How to plan game environments and level designs paperback. WorldoflevelDesign.com
González Jiménez, Daniel (2014). Arte de videojuegos: da forma a tus sueños. Paracuellos de Jarama. Ra-Ma
Shell, Jesse (2008). Art of Game Design: A Book of Lenses. Burlington. Morgan Kaufmann
Pardew, Less (2005). Beginning Illustration and Storyboarding for Games. Boston. Thomson CourseTecnology PTR.
Hoffert, Paul (2007). Music for new media. Boston. Berklee Press
Brandon, Alexander (2005). Audio for games: Planning, process and production. Brandon, Alexander
Nesta materia Moodle constitúe a principal fonte de información dado o seu emprego como espazo para centralizar e organizar os diferentes recursos didácticos.
Nesta esta plataforma o alumnado terá á súa disposición material de consulta, exemplos de apoio, así como diversos recursos -como bancos de son ou música creative commons- necesarios tanto para un correcto seguimento da materia e desenvolvemento do traballo como para ampliar e enriquecer os contidos tratados na aula.
Bibliografía complementaria Chion, Michel (1994). La audiovisión. Introducción a un análisis conjunto de la imagen y sonido. Barcelona: Paidós