| Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
| Asignatura | Programación Avanzada para Videoxogos | Código | 730529019 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| O alumnado coñecerá as últimas tendencias, tecnoloxías emerxentes e máis recentes no deseño e desenvolvemento de videoxogos. Entre outros, o alumnado coñecerá fundamentos e problemáticas relacionadas con xogos multixogador. Empregarase fundamentalmente o motor de Unreal, en concreto con programación C++ e BluePrint. | AP26 AP30 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP10 BP13 |
CP2 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 |