Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta A6 B7 Corrección do exame de resposta múltiple, de acordo cos criterios que no seu momento se presenten.
O exame computara un 60% da nota de avaliación da materia.
Esíxese un rendemento mínimo do 40% na súa valoración para poder aprobar a materia.
60
Solución de problemas B5 B7 C2 C4 C6 Proposta e valoración de traballos por parte do alumno/s.
Os casos computaran un 5% da nota final de avaliación da materia;O seu caracter é voluntario.
5
Traballos tutelados B2 B4 B6 B8 C1 C3 C5 Valoración do Traballo do Curso elaborado en grupo.
Como a asignatura esta orientada á práctica, é imprescindible que os alumnos demostren a súa capacidade de análise global, co estudio dun caso específico reai.
A realizacion e exposicion do traballo e obrigatoria, así como as entregas intermedias que formarán parte da nota final.
O traballo computara un 35% da nota de avaliación da materia.
Esíxese un rendemento mínimo do 30% na súa valoración para poder aprobar a materia, a os repetidores do ano anterior non se lles gardará a nota do traballo do ano anterior.
35
 
Observacións avaliación

O “Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia” comunicarán ó inicio do curso a súa situación os profesores da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC” (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b).

O alumnado nesta situación será avaliado na data aprobada na Xunta de Escola, mediante unha proba obxectiva sobre os contidos do paso 3 da Guía. Fara un traballo e a súa presentación a acordar cos profesores da materia, devandito traballo poderá ser individual ou grupal segundo o que se acorde co alumno segundo as súas necesidades. Así mesmo, establecerase unha pauta de tutorías consensudas co alumno para axudarlle a superar a materia. Na segunda oportunidade só terá que realizar a proba obxectiva.

Os alumnos que non seguiran a avaliación continua poderán ir a segunda oportunidade onde se aplicarán os mesmos criterios de avaliacíon que nos casos anteriores, esto tamen aplica a os alumnos de convocatoria adiantada.

Implicacións do plaxio, “a realización fraudulenta das probas o actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso “0” na materia e na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria”