Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Termodinámica técnica | Código | 730G05015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente | ||
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente | |
|
Materias que continúan o temario | |||
|
Observacións | |
Para axudar a acadar un ambiente inmediato sostido e cumprir o obxectivo da acción número 5: "Educación e investigación ambiental e social sa e sostible" do "Plan de Acción do Campus Verde de Ferrol": A entrega dos traballos documentais feitos neste asunto: - Pedirase en formato virtual e / ou soporte informático - Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimir - Se é necesario facelos en papel: Os plásticos non serán utilizados As impresións dobre cara realizaranse. Usarase o papel reciclado. Evitarase a impresión de borradores. - Debe realizarse o uso sostenible de recursos e prevención de impactos negativos sobre o medio natural - Hai que ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais - A perspectiva de xénero incorpórase á docencia desta materia (usarase a lingua non sexista, a bibliografía dos autores de ambos sexos será utilizada, a intervención na clase dos alumnos será incentivada ...) - Realizarase o traballo para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase o medioambiente para modificar e promover valores de respecto e igualdade. - Deben detectarse situacións de discriminación e propoñerán accións e medidas para corrixilos. - Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |