Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Ortopodoloxía II | Código | 750G02116 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Prácticas de laboratorio | A supervisión e asistencia a prácticas virtuais e presenciais de laboratorio é obrigatoria na súa totalidade (100%) e o seu obxectivo xeral é que os estudantes desenvolvan habilidades en ortopodoloxía. A ausencia de tales prácticas xustificarase só no caso de que se produza algunha das seguintes causas debidamente xustificadas e documentadas (documento xustificativo datado o mesmo día da ausencia que se entregará antes dos 7 días posteriores á ausencia do profesor responsable de o asunto): enfermidade ou lesión que desactiva a práctica, a morte dunha familia ata o segundo grao, chamada e / ou asistencia a unha sesión do Senado ou Consello de Goberno da UDC que coincida coa data da práctica de laboratorio. Os estudantes terán dereito a non repetir as prácticas de laboratorio ata un máximo de 1 prácticas, un maior número de faltas implicará a suspensión das prácticas. Realizaranse controis de asistencia e / ou participación. Os estudantes deben manter un comportamento axeitado en todo momento co resto de compañeiros e persoal da UDC, respectando a normativa e recomendacións da UDC na prevención do COVID-19. Son aspectos obrigatorios. |
Proba mixta | A proba obxectiva contase con 50 preguntas de resposta breve(test) . As preguntas estarán relacionadas cos contidos desenvolvidos tanto nas sesións maxistrais, como nos seminarios e en practicas de laboratorio. Para obter a cualificación de apto débese superar polo menos o 50% . A forma de avaliación achegarase na propia folla do exame. |
Aprendizaxe servizo | Metodoloxía que combina o servizo á comunidade coa aprendizaxe nun só proxecto, no que o alumnnado se forma traballando en necesidades reais do seu entorno coa fin de melloralo. Desta forma, inclúe o aprendizaxe no marco curricular da materia, o servizo á comnidade, e a práctica reflexiva. Facer esta actividade implica non desenvolver os traballos tutelados, constituíndo polo tanto esta metodoloxía o 20% da nota. Basease nun proxecto innovador no ámbito da Podoloxía, baseado nun enfoque de adquisición de competencias de forma completa e holística, cunha perspectiva participativa. Os contidos desta metodoloxía serán expostas na aula o primeiro día de clase, de forma que o estudantado coñeza dende un primeiro momento a índole de facer aprendizaxe servizo ou o traballo tutelado, xa que desenvolverán unha das dúas metodoloxías. Plantearase cumprindo as condicións sanitarias estabrecidas en cada momento. |
Traballos tutelados | Realizarase un traballo grupal supervisado obrigatoriamente relacionado co tema. As directrices para a súa realización, así como a data e o formato de entrega serán detalladas en tempo suficiente e publicaranse na plataforma virtual da UDC. Na nota final consideraranse: comprensión do tema tratado, rigor científico, capacidade de síntese e crítica, adaptación e actualización da bibliografía consultada, claridade e capacidade para explicar adecuadamente o tema tratado. Esta metodoloxía ten como obxectivo avaliar a capacidade da creatividade e o traballo en grupo dos estudantes. É necesario obter polo menos 5 puntos sobre 10 posibles para superar o traballo titorizado. A non realización ou a non participación na elaboración do traballo supervisado supón o fracaso da materia. A calificación correspondente con esta parte da materia é dun 20%, xa que facer a actividade de ApS é excluínte de facer esta actividade. Neste caso, os estudantes terán que responder a 30 preguntas da proba relacionadas cos distintos temas abordados na convocatoria de xullo. |
Foro virtual | Espazo de discusión informal destinado aos estudantes para o tratamento dun tema ou problema, que se desenvolve a través dun contorno virtual de aprendizaxe mediante ferramentas de comunicación asíncrona (foro). Tamén poderán adoptarse outros recursos e ser valorados noutras actividades, como durante as clases interactivas ou prácticas. |
Sesión maxistral | As sesións mestras terán lugar practicamente como clases expositivas con importante soporte audiovisual. A través da plataforma virtual da UDC e/ ou Teams ofreceranse materiais didácticos para apoiar os contidos da axenda. As sesións maxistrais combinaránse tanto de forma presencial como a través da plataforma Teams. NOTA: Segundo a normativa da UDC, aqueles estudantes con matrícula a tempo parcial terán dereito preferente a elixir unha quenda cando haxa 2 ou máis grupos con horas diferentes nunha determinada materia e un réxime de asistencia á clase flexible. |