Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección e Xestión de RRHH I | Código | 760G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de ensaio | A4 A5 A10 A18 A21 A22 A23 A26 B1 B8 C7 C8 | Examen de resposta longa que pode ser teórico ou teórico- práctico. | 85 |
Saídas de campo | A22 A23 A26 B1 B5 B9 B17 C5 | Recollida de datos e presentación organizada da información obtida. | 15 |
Observacións avaliación | |||
Criterios de avaliación para ambas oportunidades: Para aprobar a materia é necesario obter unha avaliación favorable previa nos traballos prácticos. As prácticas son obligatorias e deberán ser aptas para poder presentarse ao exame, de non ser así non poderá pasarse á seguinte fase de avaliación, aparecendo na nota global a puntuación das prácticas. Os traballos teñen unha avaliación cualitativa e continua. As prácticas son a forma de aprender a materia e non teñen outra cualificación que a de Non Apto para a presentación ao exame; Apto A+ , Apto A, Apto B ou Apto C pasa a exame sen puntuación. Todos os traballos son grupais para desenvolver a competencia de traballo en equipo. Os estudantes con dispensa académica tamén deben formar parte dalgún grupo, mesmo con maior motivo que os asistentes, dado que isto manteraos ao día e aumentará as súas oportunidades de comprender os traballos e realizar consultas a tempo. A dispensa é de presencialidade, pero o nivel de exixencia en canto a coñecementos, habilidades e competencias será o mesmo que o dos alumnos asistentes. Sendo os criterios de avaliación os mesmos. Unha vez aprobados os traballos serán válidos para todas as convocatorias do curso académico, pero non se gardarán para o curso seguinte. É necesario ter unha NOTA MINIMA global de 5 puntos para superar a materia e máis de 4,5 puntos no exame para engadir nota dos traballos. É dicir, non se supera a materia obtendo 3,5 ou 4 puntos no exame aínda que se outorgara a máxima cualificación ás prácticas. Nese caso, a puntuación será a nota de exame, por non superar o mínimo de corte (4,5). Os alumnos que non realizasen o exame terían a nota correspondente ás prácticas cando se entregaron: 1,5 punto quen obtivese (A +) 1 obtendo (A) 0,5 quen superase practícalas no limite: (B) 0,2 quen non supere as prácticas. (NA) NP quen non entregou os traballos prácticos ou exame.. Os traballos poden modificarse ata a data de entrega e só terán unha corrección formal. Os traballos Non Aptos deberán realizar as correccións oportunas e entregarse 14 días antes da segunda oportunidade. Os CRITERIOS para a avaliación das prácticas son, por esta orde: 1) entregar todos os puntos que se piden no exercicio e presentalo. 2) seguimento adecuado do proceso. 3) resolución correcta. 4)Valorase a claridade e concreción, o acerto na elección de métodos de traballo, a amplitude, profundidade en cada punto. SEGUNDA OPORTUNIDADE: A primeira e segunda oportuniddes estarán suxeitas aos mesmos criterios: os alumnos deberán superar, antes da data de exame, todas as actividades prácticas da materia. En caso de superar a parte práctica pero non o exame, as cualificacións numéricas das prácticas mantéñense para a oportunidade de xullo. 2. Oportunidade avanzada: Na oportunidade avanzada de decembro aplicóuse un criterio de avaliación diferente á primeira e segunda oportunidade. A calificación promedio nesta oportunidade será a calificación do exame final (100%). Un comportamento fraudulento (trampas nos exames, plaxio en traballos, etc.) nalgunha das seccións sometidas a avaliación dará como resultado a cualificación de "Suspenso (0)" na avaliación final. O profesorado pode sancionar este tipo de comportamentos en futuras convocatorias con ata -1 punto da nota global da materia. |