|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A6 |
Economía e mercado de traballo. |
| A13 |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
| A18 |
Interpretar datos e indicadores socioeconómicos. |
| A19 |
Identificar as fontes de información económica e o seu contido. |
| A29 |
Elaborar, implementar e avaliar estratexias territoriais de promoción socioeconómica e inserción laboral. |
| A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
| A35 |
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
| B1 |
Resolución de problemas. |
| B2 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B4 |
Capacidade de xestión da información. |
| B8 |
Razoamento crítico. |
| B9 |
Traballo en equipos. |
| B10 |
Recoñecemento á diversidade e á multiculturalidade. |
| B11 |
Traballo en ámbitos internacionais. |
| B12 |
Motivación para a calidade. |
| B13 |
Adaptación a novas situacións. |
| B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
| B15 |
Creatividade. |
| B17 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
| B19 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
| B20 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
| B21 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |