Temas Subtemas
TEMA 1. CONCEPTO E PLANIFICACIÓN DA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS 1.1. INTRODUCIÓN
1.1. CONCEPTO, CARACTERÍSTICAS E PLANIFICACIÓN DA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
1.3 O SECTOR DA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
1.4 PROCESO DE INVESTIGACIÓN
TEMA 2. DISEÑO DA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS 2.1 FASES DA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
2.2 ENFOQUES
2.3 TIPOS DE INVESTIGACIÓN

TEMA 3. MÉTODOS CUALITATIVOS DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL 3.1. CONCEPTO DE ANÁLISE CUALITATIVA
3.2. PASOS DA INVESTIGACIÓN CUALITATIVA
3.3. A DINÁMICA DE GRUPOS
3.4. A ENTREVISTA EN PROFUNDIDADE
3.5. A PSEUDOCOMPRA
3.6. A OBSERVACIÓN
3.7. TÉCNICAS PROXECTIVAS E DE CREATIVIDADE
3.8. OUTRAS TÉCNICAS DE INVESTIGACIÓN CUALITATIVA
3.9. PROGRAMA MAXQDA
TEMA 4. MÉTODOS CUANTITATIVOS DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL 4.1. CONCEPTO DE ANALISE CUANTITATIVA
4.2. A ENQUISA
4.3. OS ESTUDOS DE PANEL
4.4. DATA MINING
4.5. OUTRAS TECNICAS DE INVESTIGACIÓN CUANTITATIVA