Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba obxectiva A1 A8 A9 A10 A12 A19 A21 A23 A32 A33 A35 B5 B13 B20 B24 B25 B27 C1 C6 Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.

A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas.
50
Traballos tutelados A20 A19 A21 A23 A25 A29 A31 A32 A33 A35 A36 B5 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B24 B25 B27 C1 C4 C6 C8 A través destes traballos, debidamente presentados, organizados nun cartafol, e en formato dixigital tamén, serven para evaluar e considerar tanto os coñecementos como as habilidades adquiridas durante o curso e as distintas actividades realizadas, como o esforzo, a dedicación e o traballo de colaboración personal e grupal levado a cabo de xeito continuado de cada unha das persoas dos grupos.


50
 
Observacións avaliación