Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Promoción e Publicidade de Animación e Videoxogos | Código | 616G02011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
· Desenvolver unha estratexia promocional dun producto de animación/ videoxogo | A2 A4 A5 A6 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
Xerar contido de interese sobre un producto de animación/ videoxogo | A1 A2 A5 A6 A7 A10 A11 A12 |
B2 B3 B4 B7 B8 B9 |
C1 C2 C3 C4 |
Planificar evento promocional dun producto de animación/ videoxogo | A1 A3 A7 A9 A11 |
B1 B4 B5 B9 |
C1 C3 |
Coñecer e orientar o proceso creativo publicitario dos productos de animación/ videoxogo | A3 A10 A11 A12 |
B2 B5 B6 |
C1 C3 C4 |