Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Portafolios do alumno A2 A10 B1 B3 B4 B5 B10 B11 C1 C3 C4 C5 C8 C9 Deberase entregar unha memoria final do/a alumno/a con toda a información sobre as prácticas desenvolvidas, os coñecementos e competencias adquiridos en relación coa titulación, así como unha reflexión crítica sobre a súa aprendizaxe durante o período de prácticas preprofesionais. Este documento seguirá o modelo establecido e publicado no Campus Virtual -extensión mínima, estrutura...- coas adaptacións precisas para cada caso concreto.

Esta memoria será avaliada polo/a titor/a académico/a ata un total de 2 puntos. Ademais da súa estrutura, contido e extensión, na avaliación da memoria-portafolio terase en conta a presentación, redacción e corrección ortográfica.
20
Traballos tutelados A2 A10 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 O/a titor/a profesional da empresa elaborará un informe final, a fin de valorar as competencias adquiridas polo/a alumno/a durante as prácticas, segundo a escala numérica de ítems incluídos no modelo que se lle facilitará.

A nota da estadía de prácticas fixarase a partir desa valoración das competencias adquiridas, ata un total de 8 puntos.
80
 
Observacións avaliación

Para aprobar a materia cómpre ter aprobadas ambas as partes:
"Portafolio do alumno" e "Traballos tutelados". No caso contrario só se
podería recuperar a parte do "Portafolios" na segunda oportunidade
(entrega na data oficial de exame en setembro). 

Para a avaliación na primeira oportunidade cómpre que o alumnado finalice o período de prácticas e entregue a memoria ata a data oficial de exame (esta incluída). De non ser así pasaría a avaliarse na segunda oportunidade.

O abandono das prácticas sen causa xustificada, con independencia do número de horas efectuadas, suporá un suspenso cunha calificación numérica de "0" nos "Traballos tutelados" e -por tanto- na materia. No
caso de que este abandono estea xustificado, corresponderá á Comisión
Académica valorar a situación coa documentación pertinente aportada
polo/a alumno/a e as persoas encargadas da súa titorización
(entidade-facultade).

Todos os aspectos relacionados con dispensa académica, dedicación ao
estudo
, permanencia e fraude académica rexeranse de acordo coa
normativa académica vixente da UDC.