Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Estratexias no ensino das ciencias e na educación ambiental | Código | 652513210 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e analizar as achegas da investigación en Didática das Ciencias ao proceso de ensino-aprendizaxe das Ciencias. Identificar os problemas e desafíos actuais das investigacións nesta área. | AP10 AP14 AP18 |
BP1 |
CP6 CP8 |
Analizar a innovación na práctica de aula do profesorado de ciencias. Desenvolver criterios para para a selección e valoración de propostas innovadoras docentes. | AP11 AP13 AP15 |
BP3 BP4 BP6 BP15 |
CP3 CP4 CP6 CP8 |
Adquirir as estratexias necesarias que permitan deseñar proxectos innovadores no ensino das ciencias. | AP7 AP15 |
BP1 BP2 BP5 BP7 BP11 |
CP1 CP7 |
Valorar a importancia de concienciarse e adquirir os coñecementos necesarios para actuar sustentablemente | AP15 |
BP10 BP12 |
CP4 |
Coñecer diferentes tipos de actividades para a alfabetización científico-ambiental do alumnado de Infantil e Primaria e a súa integración nas estratexias de ensinanza | AP13 |
BP1 BP15 |
|
Analizar e valorar investigacións e propostas innovadoras en educación ambiental e deseñar intervencións educativas para a sustentabilidade | AP18 |
BP10 BP12 |