Temas Subtemas
1. Explicación e comprensión do feito educativo. 1.1. Ámbito conceptual: unha mirada complexa ao concepto de educación.
1.2. Características dos procesos educativos.
1.3. Bases científicas da práctica educativa: a Teoría da educación.

2. Dimensións, fins e principios da educación. 2.1. Dimensións presentes en toda práctica educativa.
2.2. Proxectar a práctica dende as teorías filosóficas.
2.3. Proxectar a práctica dende as teorías psicopedagóxicas.
2.4. Educación para a cidadanía global.
2.5. Relacións entre a escola e a comunidade.
3. A educación como proceso de comunicación interpersoal. 3.1. Montessori: autonomía, liberdade e disciplina.
3.2. Reggio Emilia: comunidade, documentación pedagóxica e ambiente como terceiro mestre.
3.3. Filosofía para nenos: pensamento, ética e creatividade.
3.4. Comunidades de aprendizaxe: aprendizaxe dialóxica e comunidade.
3.5. Francesco Tonucci: educación como xogo libre e participación.
4. Educación ao longo da vida e sociedade educativa. 4.1. A educación ao longo da vida: as ideas de Paulo Freire
4.2. Educación e sociedade na era dixital.
5. O dereito á educación. 5.1 Educación e Estado Social: aspectos xerais do dereito á educación.
5.2 Lexislación e dereito á educación: perspectiva autonómica, estatal e internacional.
5.3 Debates ideolóxicos en torno ao dereito á educación.