Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Valores e educación para a igualdade | Código | 652G01008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | A13 A26 A40 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B11 B13 B22 B24 C1 C3 C4 C7 | Análise e discusión (individual ou grupal) de documentos e fontes relevantes así como desenvolvemento de actividades prácticas. | 10 |
Presentación oral | A13 A26 B3 B5 B6 B10 B11 B22 B23 C1 C3 C4 C7 | Exposición grupal de traballos realizados diante do grupo de referencia, procurando tirar conclusións sobre a problemática invesigada, documento ou experiencia abordada. Para a súa avaliación teranse en conta os seguintes aspectos: - Orden na exposición. - Relevancia e organización dos contidos expostos. - Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). - Nivel de comprensión dos contidos básicos. - Claridade expositiva e corrección lingüística. - Creatividade (presentación suxestiva, motivadora, dinamizadora da participación das/os compañeiros/as...) - Uso de recursos... Expoñeranse nas data que se indiquen. É condición indispensable a exposición para presentarse á proba de ensaio. |
10 |
Proba de ensaio | A4 A5 A6 A9 A12 A13 A26 B3 B6 B9 B10 B11 B22 C1 C4 C7 | A proba de ensaio, de carácter individual, utilizada para a avaliación da aprendizaxe o remate do curso consistirá en dar resposta ás cuestións prantexadas que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. Valoraránse as respostas concretas e precisas, asi como a utilización de fontes (apoio na documentación achegada así como noutras lecturas realizadas) que favorezan un discurso coherente e razoado. A súa realización terá lugar segundo calendario oficial. |
50 |
Aprendizaxe servizo | A6 A12 A13 A23 A26 A39 A40 B3 B5 B10 B11 B13 B22 B24 C1 C4 | A actividade realizarase en grupo e componse do diseño dunha proposta de actividades arredor de temáticas realcionadas cos ODS e a Axenda 2030 como promotores de cidadanía global; temáticas escollidas polo alumnado no 1º cuadrimestre na materia de Deseño, desenvolvemento e avaliación do currículo. O deseño será para unha sesión de 50 minutos nun aula de E.I. e levarase á práctica nun centro educativo dese nivel na CC.AA. Na evaluación da proposta valorarase: - o deseño e a súa aplicabilidade - adecuación das actividades ao tempo da sesión de aula - a inclusión de todos os apartados da planificación da proposta - a claridade expositiva e a adecuación aos límites espaciais marcados - a capacidade de autocrítica e de propoñer melloras |
30 |
Observacións avaliación | |||
1. OPCIÓNS DE AVALIACIÓN Atendendo ó traballo e á participación do alumnado na materia, a avaliación contempla dúas opcións: Opción 1: Para o alumnado que asiste/participa nas actividades de aula A cualificación final será a suma das puntuacións obtidas en cada un dos elementos de avalaición segundo o seu peso respectivo, salvo que na proba de ensaio a puntuación sexa inferior a 2.25. Neste caso, a cualificación final corresponderase coa acadada nesta proba. Na realizacion da proba de ensaio, o alumnado poderá dispor do material dado pola docente ou de elaboración propia durante os 30 minutos iniciais. No caso de que a avaliación resulte negatia ó final do cuadrimestre (1ª oportunidade), a convocatoria de xullo (2ª oportunidade) estará sometida aos mesmos criterios que na 1ª oportunidade e só se repetirá a proba escrita, gardándose as partes superadas da materia de unha convocatoria a outra, dentro do mesmo curso académico. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na materia na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será calificado de "suspenso" (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidada como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta da primeira oportunidade, se fose necesario. Opción 2: Para o alumnado que non asiste/participa nas actividades de aula (asistencia inferior ao 80%):alumnado de continuación de estudios, con dedicación a tempo parcial e dispensa académica. Este alumnado realizará unha proba de ensaio con carácter obrigatorio ao final do No caso de que a avaliación resulte negativa ao final do cuadrimestre (1ª oportunidade), a Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” se rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC (https://www.udc.es/gl/normativa/academica/) A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha 2. OBSERVACIONS ADICIONAIS: - Para superar a materia tanto na 1ª como na 2ª oportunidade é imprescindible presentar todas as - O sistema de avaliación poderá flexibilizarse segundo estime pertinente a docente que imparte a materia en cada grupo. - A puntualidade, a regularidade da asistencia ás sesións de clase así como o interese amosado , a actitude diante da materia e das actividades, e a participación e colaboración serán aspectos positivos á hora da avaliación. - - Ao longo do 2º - O alumnado de modalidades específicas de aprendizaxe e apoio á diversidade deberá informar debidamente do seu caso á docente coa debida acreditación para poder adaptar a súa situación individual ás esixencias curriculares da materia e garantir a necesaria igualdade de condicións no proceso de aprendizaxe e de oportuidades na avaliación. En casos como os mencionados, a docente adoptará as medidas que considere oportunas nas probas de avaliación para non perxudicar a súa calificación final. - O alumnado de Continuación de estudos (repetidor), obrigatoriamente deberá poñerse en contacto ca profesora antes A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha Todas as condicións descritas serán válidas para a 2ª oportunidade. |