Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | Código | 652G02002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Introdución | 1.1.¿Que é a Psicoloxía do Desenvolvemento? 1.2. Determinantes do desenvolvemento psicolóxico 1.3. O papel da herdanza e o medio na determinación do desenvolvemento 1.4. Deseño básicos para a investigación evolutiva |
Tema 2. Orientacións teóricas da Psicoloxía do Desenvolvemento | 2.1. Modelos e paradigmas da Psicoloxía do Desenvolvemento 2.2. Teorías centradas no proceso individual do coñecemento 2.3. Perspectiva etolóxica 2.4. Enfoque ecolóxico 2.5. Teorías centradas nos factores históricos-culturais e no ciclo vital |
Tema 3. Desenvolvemento Cognitivo | 3.1. Actividades intelectuais 3.2. Intelixencia concreta: caracterización 3.3. Operacións concretas ou lóxico-matemáticas 3.4. Principais logros cognitivos na nenez |
Tema 4. Desenvolvemento social e afectivo | 4.1. A comunicación oral e escrita 4.2. Autoconcepto e autoestima 4.3. Identidade sexual e xénero 4.4. Desenvolvemento social e moral 4.5. Desenvolvemento social dos 6 aos 8 anos 4.5.1. O xogo 4.5.2. Desenvolvemento do apego e as emocións 4.5.3. Interacción coa familia 4.5.4. Interacción cos iguais 4.6. Desenvolvemento social dos 8 aos 12 anos 4.6.1. O proceso de socialización 4.6.2. A representación do mundo social 4.6.3. A escola |